• 20.012020January

    Beboerrådet søger 1 ny rengøringsassistent

    Rengøringsassistenten vil være ansvarlig for at tjekke op på rengørings- og vedligeholdelsesstandarden i kollegiets 2 festrum og 5 gæsterum, samt tilhørende toilet- og badefaciliteter efter udlejning af lokalerne. Læs hele stillingsopslaget her
  • 16.012020January

    IT-driftsforstyrrelser den 13-02-2020

    Grundet opdatering af diverse it-systemer, kan der forekomme driftsforstyrrelser i tidsrummet kl. 9:00-15:00. 
  • 14.012020January

    Røgalarm

    Det er lejers eget ansvar at opsætte røgalarmer i boligen.
    Det er nu muligt at købe en røgalarm via kollegiets hjemmeside. Læs mere her

  • 31.122019December

    ØK Cafe 1st January

    ØK Café your community café-restaurant situated between blocks D and F will be open on Wednesday 1 / 1 / 2020 From 16.00 to 20.00 And will reopen with normal opening hours(everyday from 12.00 to 21.00) from ​Friday 3 / 1 / 2020​ and onwards.

     Looking forward to seeing you down at the Café to serve you food,drinks and coffee, we wish you a beautiful end of 2019 and a greatbeginning of 2020 :)

  • 16.122019December

    Tilskud til indendørs affaldssortering

    Københavns Kommune har tidligere bevilget tilskud til indendørs affaldssortering.

    Det har for administrationen været muligt at ansøge om tilskud for samtlige adresser på kollegiet, hvorfor vi har indkøbt affaldssorteringsbeholdere til alle lejemål.

    Vi har bestilt til hele kollegiet, da vi synes, at det er et godt initiativ. Hvorfor I ikke er blevet informeret om dette endnu, skyldes at vi hele efteråret har haft rigtig mange fraflytninger og alle håndværkere har været travlt beskæftiget.

    Vi har prioriteret at opsætte de nye affaldssorteringsbeholdere i fraflytningslejemålene og vi vil løbende udskifte affaldssorteringsbeholdere i de øvrige lejemål.

    Idet vi har ansøgt og fået bevilget refusion for samtlige lejemål, betyder det, at I som beboere ikke har mulighed for at ansøge herom. Måtte I have ansøgt og fået afslag fra kommunen, så hører vi gerne fra jer.

    Har I spørgsmål til ovenstående, er I naturligvis velkomne til at kontakte os på mail oek@fa09.dk.

  • 11.122019December

    Nyt fra administrationen og inspektøren

    Efter hvert BR-møde vil det være muligt at se statusskriv fra administrationen og inspektøren. Det vil bl.a. være muligt at læse om renoveringsprojekter, nye tiltag mv. Skrivelsen forefindes på hjemmesiden under Beboer / General information / Nyt fra administrationen og inspektøren.