• 22.102020October

    Sprunget vandrør mellem blok F og L

    Der er konstateret et sprunget vandrør mellem blok F og L. Der arbejdes på reparation af vandrøret og arbejdet udføres så hurtigt som muligt. 
  • 20.102020October

    Cykelrazziaen er igangsat

    Cykelrazziaen er i dag startet og fortsætter til den 22/10-20. Skulle du have glemt at sætte en strip på din cykel, er der mulighed for at afhente cyklen ved boldbanen i hverdagene mellem kl. 9:00 og 9:15 de næste 14 dage. Husk at medbringe nøgle til låsen. 
  • 14.102020October

    Reminder; cykelrazzia den 20.-22. oktober 2020

    Cykelrazzia inkl. barnevogne, klapvogne og knallerter afholdes tirsdag den 20. til torsdag den 22. oktober 2020. 

    Vil du gerne beholde din cykel og/eller barnevogn efter razziaen, så sæt den hvide strip fast på midten af styret allersenest søndag den 18. oktober 2020. 

    På dørhåndtaget til administrationen er der ekstra strips. 

    Husk, at dine gæst kun kan parkere på den midlertidige gæsteparkering ved blok F-H i ovennævnte periode. 

    I forbindelse med cykelrazziaen vil boldbanen lukkes, da denne skal bruges til opbevaring af cykler.   

    Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at skrive til: oekinspektor@fa09.dk. 

    Med venlig hilsen 
    Administrationen 

     

  • 08.102020October

    Fortsat renovering af barnevognsrum i blok J, K og L

    Renoveringen af barnevognsrummene er i gang. Resten af måneden vil der blive arbejdet i rummene. Når der arbejdes i rummene vil barnevognene blive flyttet ud og kørt tilbage igen efter endt arbejde. 

     Ved spørgsmål kan I kontakte inspektøren på mail oekinspektor@fa09.dk.  

  • 08.102020October

    Festrummene lukkes

    Da vi på Øresundskollegiet følger myndighederne anbefalinger og da vi desværre har været uheldige med et Coronaudbrud i forbindelse med en fest i festrummet, har Beboerrådet den 7. oktober 2020 besluttet at lukke festrummene ned. Dette sker i første omgang indtil den 4. november 2020, hvor Beboerrådet mødes igen for at evaluere på situationen.

    Vi er fuldt ud bevidste om, at denne beslutning kan skabe mere støj på kollegiet. Vi har derfor lavet en aftale med vagtselskabet om at sætte ekstra bemanding på. Kontakt endelig vagten, hvis I oplever unødig larm rundt på kollegiet. Kontaktinfo findes på hjemmesiden under Kontakt / Vagter.

    De af jer, der har lejet et festrum i ovenstående periode, hører fra administration direkte og vil naturligvis få leje og depositum refunderet.

    Tak for jeres forståelse og deltagelse i denne situation.

    Ved spørgsmål kan I kontakte administrationen på mail kollegierne@fa09.dk.  

  • 08.102020October

    Covid-19; opdatering fra administrationen

    Administrationen følger myndighedernes anbefalinger og begrænser personlig kontakt. Dette betyder, at administrationen er lukket fra den 22. september 2020 til og med den 31. oktober 2020.
    Har du lejet en boremaskine kan denne afhentes og afleveres i administrationen mandag-fredag mellem 08:30 og 09:30. Nøgler til gæsteværelser m.v. afleveres i lejers postkasse og skal returneres i administrationens postkasse på siden af glasburet. 

    Alle fejl og mangler, reparationer mv. skal fortsat udbedres uden lejers tilstedeværelse. Vi opfordrer til, at der aftales tid med inspektøren via mail oeksinspektor@fa09.dk. 

    Desuden opfordrer vi alle til at downloade app'en Smittestop.  

    I er altid velkomne til at kontakte os på mail kollegierne@fa09.dk eller tlf. +45 3288 6000.  

    Med venlig hilsen 
    Øresundskollegiets administration