• 12.022020February

    Brandeftersyn

    Københavns Brandvæsen har varslet brandeftersyn onsdag den 26. februar 2020. Vi vil i den forbindelse gennemgå alle branddøre, brandmateriale samt inspicere fællesarealerne. Vi skal gøre opmærksom på, at opbevaring af genstande på fællesarealerne ikke er tilladt grundet brandsikkerheden. Vi henstiller derfor til, at genstandene fjernes. Måtte genstandene ikke være fjernet senest mandag den 17. februar 2020 kl. 08.00, vil vi fjerne genstandene og sætte dem til opbevaring i kælderen.

    I kan kontakte administrationen på mail oek@fa09.dk for aftale om udlevering af genstandene.

  • 07.022020February

    Infomøde i Sumpen / Information meeting in Sumpen

    Infomøde og rundvisning til nye beboere på Øresundskollegiet i Sumpen torsdag d. 13. februar kl. 19:00
    Information meeting and tour for new residents at Øresundskollegiet in Sumpen Thursday the 13th of February 7 pm.
     
    Vi glæder os til at se jer! 
    We look forward to seeing you! 
  • 04.022020February

    Studietjek 2020

    Idag udsendes studietjek pr. mail. Deadline for indsendelse af studietjekskemaet inkl. studiedokumentation er den 18-02-2020. På hjemmesiden finder du en quick-guide til udfyldelse af studietjek. 
  • 29.012020January

    Ændret åbningstid fredag den 7/2-20

    Administrationen er åben kl. 12.00 – 13.00.

    Du er altid velkommen til at kontakte os pr. mail eller tlf.
    Mail: oek@fa09.dk
    Tlf.: +45 3288 6000 
  • 14.012020January

    Røgalarm

    Det er lejers eget ansvar at opsætte røgalarmer i boligen.
    Det er nu muligt at købe en røgalarm via kollegiets hjemmeside. Læs mere her

  • 16.122019December

    Tilskud til indendørs affaldssortering

    Københavns Kommune har tidligere bevilget tilskud til indendørs affaldssortering.

    Det har for administrationen været muligt at ansøge om tilskud for samtlige adresser på kollegiet, hvorfor vi har indkøbt affaldssorteringsbeholdere til alle lejemål.

    Vi har bestilt til hele kollegiet, da vi synes, at det er et godt initiativ. Hvorfor I ikke er blevet informeret om dette endnu, skyldes at vi hele efteråret har haft rigtig mange fraflytninger og alle håndværkere har været travlt beskæftiget.

    Vi har prioriteret at opsætte de nye affaldssorteringsbeholdere i fraflytningslejemålene og vi vil løbende udskifte affaldssorteringsbeholdere i de øvrige lejemål.

    Idet vi har ansøgt og fået bevilget refusion for samtlige lejemål, betyder det, at I som beboere ikke har mulighed for at ansøge herom. Måtte I have ansøgt og fået afslag fra kommunen, så hører vi gerne fra jer.

    Har I spørgsmål til ovenstående, er I naturligvis velkomne til at kontakte os på mail oek@fa09.dk.